Netclips – primul serviciu de monitorizare media online

March 14th, 2007

Astazi am anuntat impreuna cu Cristian Manafu lansarea primului serviciu de monitorizare de media online: Netclips. Evident – beta :) .

netclips logo mic.jpg

Suntem axati in special pe user-generated content, de la bloguri la forumuri, de la continut text la foto, audio si video, dar si pe media online, si vom putea genera rapoarte de auditare a favorabilitatii sau nefavorabilitatii conversatiilor care se poarta online in jurul unui brand. Vom avea rapoarte in timp real, pentru a facilita interventia rapida, dar si rapoarte periodice pentru referinta, cu studii atat calitative, cat si cantitative.

Vom folosi un software puternic, secondat de editare manuala. De altfel, suntem in discutii avansate cu un furnizor de software din Germania – vom anunta mai multe detalii in curand.

Cei interesati de preview – lasati un semn la mine sau la Cristi.

In prezentarea de astazi am dat doar cateva exemple de discutii in jurul unor branduri romanesti care au atras zeci si chiar sute de mii de vizualizari.
Si suntem abia la inceput.

Heatseeker” – AC/DC

Articol din categoria: antreprenoriat,clipping,monitorizare media,netclips

47 Comments Adauga comentariu

  • 1. Adrian Diaconescu  |  March 14th, 2007 la 12:27 am

    Me too, me too! :D

    Suna foarte interesant. Pot sa vad?

  • 2. Cosmin  |  March 14th, 2007 la 12:34 am

    foarte interesat. vreau.

  • 3. dragos  |  March 14th, 2007 la 2:16 am

    asta e tare – cum dracu monitorizati voi cu ugc? explica te rog conceptul ca lumea

  • 4. Lost  |  March 14th, 2007 la 4:10 am

    E ca si cum ai spune ca poti sa contrelezi fluxul de date dupa tot netul…cea ce e cam aberant…dar fraieri sunt destui probabil o sa va iasa ceva albastrei pana se dumireste lumea ce si cum.

    Oricum succese

  • 5. Radu Ionescu  |  March 14th, 2007 la 9:14 am

    e f simplu: monitorizam keywords care apar in bloguri, forumuri, etc. Exact cum in monitorizarea media traditionala se cauta keywords care apar in ziare, reviste, emisiuni tv etc.

    Lost – nu e vorba de a “controla”, ci de a stii ce se intampla.

  • 6. Vlad  |  March 14th, 2007 la 10:21 am

    Felicitari!… chiar suna foarte interesant… asteptam primele date :)

  • 7. Sorina  |  March 14th, 2007 la 11:11 am

    Suna interesant. Cum am putea vedea un preview?

  • 8. Mihai  |  March 14th, 2007 la 11:26 am

    Un raport de genul asta ar presupune o imagine foarte clara a discutiilor care se poarta pe forumuri, bloguri and so on.
    Daca pe bloguri e floare la ureche, sunt curios cum va veti descurca pe forumuri pentru un brand cum este, spre exemplu, Cosmote: http://forum.softpedia.com/index.php?showforum=330 – 17.000 mesaje scrise.
    Le analizati pe toate? :)
    Si exemplele pot continua, evident.

    However, pentru branduri mai mici, cred ca un asemenea raport ar fi util si nu greu de realizat.

  • 9. Adi  |  March 14th, 2007 la 11:44 am

    Mmm… buna ziua :)
    Vreau si eu

  • 10. Lucian Trasa  |  March 14th, 2007 la 12:14 pm

    Daca studiile cantitative se pot face relativ simplu prin identificarea cuvintelor cheie si numararea oarba a acestora – chiar si in timp aproape “real” (frecvente de aparitie si derivate ale acestora), sunt tare curios cum veti face analizele calitative. Pana acum – din cate stiu eu – nu sunt foarte multe metode de astfel de analiza “automatizate”, sa le zicem (cea mai uzitata se bazeaza pe identificarea unitatilor de sens si pe stabilirea relatiilor de semnificatie dintre acestea). O astfel de metoda este folosita si de serviciile secrete – vestitul Echelon – dar presupun o logistica si o tehnologie care e greu de crezut ca pot fi dezvoltate de o companie privata. Oricum, sunt foarte curios, asa ca treceti-ma pe lista de preview.

  • 11. Lucian Trasa  |  March 14th, 2007 la 12:37 pm

    Iar compania germana de care vorbeai este ATLAS.ti sau VERBI Software – MAXqda ? Pentru ca ele sunt cele mai cunoscute in domeniu, iar cu unul dintre aceste softuri am lucrat si eu o vreme…

  • 12. Costin  |  March 14th, 2007 la 12:59 pm

    Count me in, please !

  • 13. Costin  |  March 14th, 2007 la 1:04 pm

    Si mai multe detalii daca ne poti da ! Mersi

  • 14. mafi^hotz  |  March 14th, 2007 la 1:16 pm

    Interesanta idee. Daca se poate un preview … va rog

  • 15. Iulia Nicoara  |  March 14th, 2007 la 2:15 pm

    Si eu sunt interesata de preview. Poti sa share si exemplele de care vorbeai mai devreme te rog?

    Multumesc.

  • 16. Andrei Crivat  |  March 14th, 2007 la 4:22 pm

    Si eu sunt interesat.

  • 17. Cristi Parvan  |  March 14th, 2007 la 7:13 pm

    Foarte misto ideea, si teoretic si “facturabil” trebuie totusi delimitate ariile de cautare si gasit si un ambalaj.

    vreau un preview daca ai. Si … un termen cand poate fi functional.

    Apropo de idei marete: nu te lasa influentat de omul de presa e fezabil si pe branduri mici si fara analiza de continut ci doar aparitie. (o idee de sertar pe care am testat-o la un moment dat)

  • 18. » Blog Archive&hellip  |  March 14th, 2007 la 8:29 pm

    […] – Radu Ionescu si Manafu lanseaza un proiect extrem de interesant si ambitios in acelasi timp, monitorizare de media online. de urmarit; […]

  • 19. Dusan  |  March 14th, 2007 la 10:34 pm

    Pare interesanta ideea. Cum pot afla mai multe detalii?

  • 20. cristian chereches  |  March 15th, 2007 la 12:35 am

    interesat de preview. si de restul
    suna f bine

  • 21. Bihoneanu  |  March 15th, 2007 la 1:22 am

    Portalurile Inform Media doresc atentia voastra. :) Suntem jucatori mari pe plan regional si peste putin timp si national :P.

    Si totusi unde un link, un preview, ceva concret?

  • 22. Voteaza acest post pe win&hellip  |  March 15th, 2007 la 3:00 am

    Primul serviciu de monitorizare media online

    Radu Ionuescu: astazi am anuntat impreuna cu Cristian Manafu lansarea primului serviciu de monitorizare de media online: Netclips. Evident – beta

  • 23. Just Like That  |  March 15th, 2007 la 3:04 am

    vreau si eu daca se poate … preview…

  • 24. Mircea Scarlatescu  |  March 15th, 2007 la 11:53 am

    Si eu as fi interesat daca se poate obtine un preview.
    Spor la munca

  • 25. Daniel  |  March 15th, 2007 la 2:34 pm

    Interesanta idea.

    As vrea si eu un preview.

    Multumesc

  • 26. sceptic  |  March 15th, 2007 la 3:28 pm

    abia se chinuie ditamai AC Nielsen-ul in SUA sa ofere asa ceva csi sa si mearga bine, si tu deja ai depasit momentul problemelor si anunti cu surle si trambite ca in scurt timp va fi disponibil la tine

    culmea e ca se si gasesc unii care sa creada…

  • 27. vocea ratiunii  |  March 15th, 2007 la 4:19 pm

    revin cu informatii despre serviciul pe care nici macar AC Nielsen nu il ofera la capacitate maxima:

    – e vorba de o divizie a companiei, numita BuzzMetrics
    – motoarele de cautare le au deja, dar e foarte greu de facut analiza calitativa, a sensurilor, a semnificatiilor
    – concurenta lor e reprezentata de google, pentru ca oamenii pot cauta in voie ce se spune despre compania lor
    – alte companii din bransa, care nu au avut curajul sa se laude cu ce va laudati voi: Umbria (Denver), Cymfony (Massachusetts), BrandIntel (Toronto), Biz360 (California)

  • 28. Radu Ionescu  |  March 15th, 2007 la 4:29 pm

    in europa si in US exista deja mai multe companii independente care fac acest lucru cu succes.

    nu este nici rocket science, nici la indemana oricui. Bineinteles, putem sa plecam de la premiza ca in Romania nu se poate face nimic.

    Asteapta sa vezi exact serviciul inainte sa il desfiintezi :)

  • 29. dragos  |  March 15th, 2007 la 5:12 pm

    …nu uitati de trendum (.com)

  • 30. dragos  |  March 15th, 2007 la 5:15 pm

    :) de fapt uita trendum, l-au cumparat AC deja :)

  • 31. vocea ratiunii  |  March 15th, 2007 la 5:32 pm

    nu desfiintez, e ok

    felicitari pentru initiativa

    problema e ca tu afirmi ca “in europa si in US exista deja mai multe companii independente care fac acest lucru cu succes” iar eu spun ca firmele din domeniu nu pretind ca scaneaza exhaustiv internetul si nici ca dau rapoarte complete, ci ca sunt abia la inceput si mai au mult de munca

  • 32. Radu Ionescu  |  March 15th, 2007 la 5:35 pm

    hei – am zis eu ca dam rapoarte *complete* sau scanam *exhaustiv*?
    :)

    O sa facem si noi, mai bine sau mai rau, ce fac cei pe care i-ai amintit tu si multi altii, invatand si noi din mers.

  • 33. vocea ratiunii  |  March 15th, 2007 la 6:17 pm

    oricum, cand veti avea succes, satisfactia va fi mai mare, pentru ca stiti ca unii au zis la inceput ca nu aveti sanse si voi le-ati dovedit contrariul

    bafta

  • 34. Irina  |  March 15th, 2007 la 7:12 pm

    util. Ideea m-a cucerit. se poate testa? Multumesc!

  • 35. Sandi  |  March 17th, 2007 la 3:59 am

    Dau un semn ca sunt interesant de un preview.

    Multumesc,

    Sandi Leonties

  • 36. Denisa  |  March 17th, 2007 la 11:17 pm

    Şi eu interesată. Mult succes!

  • 37. Rares Budac  |  March 19th, 2007 la 3:51 pm

    Si eu foarte interesat! Mult succes!

  • 38. Bogdan Zarchievici  |  March 19th, 2007 la 10:42 pm

    De asemenea interesat de preview.
    Foarte interesanta ideea.

  • 39. wT  |  March 20th, 2007 la 2:57 am

    succes si asteptam.

  • 40. Tudor Mateescu  |  March 21st, 2007 la 9:07 pm

    Misto Radu.

    Sunt si eu curios de ce in loc de o cautare “nume brand” pe google as apela la netclips.

    Oricum, sunt convins ca nu eu sunt targetul :)

  • 41. Radu Ionescu  |  March 21st, 2007 la 9:16 pm

    Tudor – crezi ca o companie are nevoie de monitorizare de presa? Nu ar putea sa citeasca singuri ziarele? Mai ales ca vorbim de cateva titluri, si de chiar foarte putine care conteaza.

  • 42. razvan m  |  March 22nd, 2007 la 2:43 pm

    asta-i apropo de ce ziceam eu cu tool-ul de vazut cine la ce lucreaza; remember?

  • 43. rombingo  |  April 16th, 2007 la 10:30 pm

    dar de ce ati copiat logo netvibes?

  • 44. CM  |  April 17th, 2007 la 8:13 am

    @rombingo

    este un logo tipic web 2.0. exista chiar generatoare de astfel de logo-uri.

    si se vede clar ca exista mari diferente intre cele doua logouri – de la font (desi sunt serifate sun foarte diferite) la culori sau la lipsa icon-ului in cazul nostru.

    uite, in urma cu 3 ani am fost implicat in organizarea unui eveniment, se numea brandworks, iar logo-ul il gasesti la brandworks.ro. crezi ca netvibes a copiat brandworks?

  • 45. nic  |  May 2nd, 2007 la 2:38 pm

    Sunt interesata si eu un preview!

    Multumesc anticipat!

  • 46. cocon50  |  February 29th, 2008 la 5:53 pm

    Idee asemanatoare am avut si eu acum un an.. Din ea a iesit deocamdata doar monitorizarea media online din 200 de surse. Rezultatul il puteti vedea pe http://www.news-blog.ro. O cautare cu un cuvant cheie (firma, personaj, etc) iti scoate tot ce a aparut online din mai 2007 pana in prezent. Totul se face absolut automat.

  • 47. PROBLEMA  |  November 17th, 2013 la 9:41 pm

    cum pot sa modific si yo pe site http://es3.seafight.bigpoint.com , sa pot sa imi adaug mai multe perle si cristale cum fac uni , de exp pe youtube , posteaza filmulete, va rog ajutatima si pe mine,,

Scrie un comentariu

Required

Required, hidden

Cod HTML permis:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Biomania.ro - cea mai mare gama de produse bio

My one-line blog on twitter

    Despre mine si despre blog

    Aboneaza-te

    In loc de blogroll

    Ultimele poze de pe Flickr

    www.flickr.com
    raduionescu's photos More of raduionescu's photos

    Cele mai recente mesaje